0
Bimeks Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi İletişim Telefon Numarası

4442211


2. Kampanyalar için
3. Bimeksin sağladığı avantajlar için
4. Müşteri temsilcisi ile görüşmek için

Kurum ile ilgili soru, sorun, istek talep ve şikâyetlerinizi iletmek için BURAYA tıklayınız.

İletişim
Adresler ve Telefonlar
Merkez
Yenisahra Mahallesi Sütçüyolu Caddesi No: 62 34746 ATAŞEHİR-İSTANBUL [Kroki]

Müşteri Hizmetleri
0850 222 50 22

Lojistik
Gebze Organize Sanayi Bölgesi (GOSB), 400. Sokak, No: 402, Gebze, Kocaeli

Yatırımcı İlişkileri Birimi
E-posta
ir@bimeks.com.tr

Adres
Yenisahra Mahallesi Sütçüyolu Caddesi No: 62 34746 ATAŞEHİR-İSTANBUL

Email Adresleri
Müşteri Hizmetleri : musterihizmetleri@bimeks.com.tr
Satış : satis@bimeks.com.tr
Reklam ve Halkla ilişkiler : pazarlama@bimeks.com.tr
İnsan Kaynakları : insankaynaklari@bimeks.com.tr
Web Yönetimi : websiteadmin@bimeks.com.tr
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Bimeks ile İlgili sorular ve Cevapları
Sipariş verebilmeniz için sistemimize üye olmanız gerekmektedir. Sipariş sırasında da üyelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl aktif edebilirim?

Mail adresinize gelen mailde ki aktivasyon linkini tıklayarak veya bu linki web tarayıcınızın adres satırına girerek üyelik aktivasyonunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

Üyeliğim için gönderilen aktivasyon maili ulaşmadı tekrar gönderilmesi mümkün müdür?

Aktivasyon maili üyeliğinizi tamamladığınızda otomatik olarak gönderilmektedir. Gelen mailler içinde değilse Lütfen spam maillerinizi kontrol ediniz. Aktivasyon mailinin tekrar gönderilmesi için tıklayınız.

Üyeliğim için gönderilen aktivasyon mailinde ki link hata veriyor tekrar gönderilmesi mümkün müdür?

Mail ulaştıktan sonra 48 saat içinde onaylanması gerekmektedir. Bu süre içinde aktivasyonunuz yapılmamışsa lütfen tıklayınız. Bu sürede için aktivasyonunuz yine gerçekleşmediyse musterihizmetleri@bimeks.com.tr mail adresine konu kısmına “Aktivasyon Hakkında” yazarak boş mail göndermeniz gerekmektedir.

Şifremi Unuttum Nasıl Öğrenebilirim?

Şifrenizin gönderilmesi için tıklayınız.

Üyeliğimi İptal Edebilir miyim?

Üyelik İptal işlemleri için musterihizmetleri@bimeks.com.tr mail adresine konu kısmına “Üyelik İptali Hakkında” yazarak boş mail göndermeniz gerekmektedir.

Duyuru ve Kampanyalardan Haberdar Olabilir miyim?

Duyuru ve kampanyalarımızdan haberdar olabilmek için lütfen tıklayınız.

Duyuru ve Kampanyalara Ait Maillerin Gönderilmesini Nasıl Engelleyebilirim?

Duyuru listemizden çıkmak için tıklayınız.

En iyi fiyat garantisi bütün sattığınız ürünler için geçerli midir?

Evet.Bütün sattığımız ve stoklarımızda olan ürünler için “En İyi Fiyat Garantisi” uygulamamız geçerlidir. Kampanya koşulları hakkında bilgi almak için tıklayınız.

Web Sayfanızda ki Fiyatlar Mağazalarınız İçin Geçerli midir?

Mağaza ve web satış fiyatları kampanyalara göre değişkenlik gösterebilmektedir. Mağaza fiyatları hakkında mağazalarımızdan bilgi alabilirsiniz.

Web Siparişlerde Tax-Free Fatura Alabilir miyiz?

Tax-Free faturalar sadece mağazalarımızda düzenlenmektedir.

Miles & Smiles kampanyanızdan nasıl yararlanabilirim?

Kampanya koşulları hakkında bilgi almak için tıklayınız.

KDV Muafiyet Web siparişlerde Geçerli midir?

KDV Muafiyeti sadece mağazalarımızda geçerlidir. Detaylı bilgiyi mağazalarımızdan alabilirsiniz.

Sepete Ekle Seçeneği Olmayan Ürünü Satın Alabilir miyim?

Sepete ekle seçeneği olmayan ürünler sadece stoğu olan mağazalarda satılmaktadır.

Telefon Üzerinden Sipariş Veriliyor mu?

Sadece web üzerinden sipariş alınmaktadır.



Sipariş Sonrası
Bimeks internet sitesinden ürün sipariş ettim, fakat ürünü satın almaktan vazgeçtim. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

İptal işleminizi internet sitemizden gerçekleştirebilir veya Çağrı Merkezimizi (0850 222 50 22) arayarak verdiğiniz siparişleri iptal ettirebilirsiniz.

İnternet üzerinden satın alınan ürünlerin iade prosedürü nedir?

Ürünün teslim tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde Bimeks’in düzenlemiş olduğu fatura ve Bimeks Müşteri Hizmetlerinin vereceği İade Onay Formu ile iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürününüzü tarafımıza göndermeden önce http://www.bimeks.com.tr/musteri_hizmetleri/iade_talep.aspx linkinden veya Bimeks Müşteri Hizmetleri numaramızdan bize ulaşarak (0850 222 50 22) kayıt yaptırmanız gerekmektedir. Bimeks Müşteri Hizmetleri tarafından size mail veya fax yolu ile gönderilen
“İade Onay Formu”nun çıktısını alarak 220980185 Yurtiçi Kargo müşteri kodu ile ürünü karşı ödemeli olarak aşağıda belirtilen adrese gönderebilirsiniz. Not: İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket veya kurum adına kesilmiş ise, geri iade ederken iade
faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Adres: Gebze Organize Sanayi Bölgesi (GOSB) İhsandede Cad. 400.Sokak No:402 Gebze/Kocaeli

İnternetten aldığım ürünlerin değişimini mağazadan yapabilir miym?

Tüm iade/değişim işlemleri Bimeks Müşteri Hizmetleri tarafından yapılmaktadır.

Notebook satın aldım. İçinden kurulum CD'si, işletim sistemi CD'si çıkmadı. Bu CD'leri nasıl temin edebilirim?

Günümüzde pek çok marka özellikle dizüstü bilgisayarlarda özel bir kurulum prosedürü kullanmaktadır. Ürününüz içerisinden kurulum CD’si çıkmaması durumunda garanti belgesinde iletişim bilgileri bulunan ithalatçı firma ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz. Bu işlemin en önemli avantajı kurulum için kullandığınız CD'nin kaybolması ya da çizilmesi gibi sorunlarla karşı karşıya kalmamanızdır.

Ürünle birlikte verilen aksesuarlarda eksik olduğunu tespit ettim. Ne yapmalıyım?

Ürünle birlikte gelen aksesuarlar kullanım kılavuzu ya da kutu üzerinde listelenmiştir. Eksik olduğunu düşündüğünüz bir aksesuar varsa lütfen önce kullanım kılavuzunu kontrol ediniz. Eksik aksesuarları için Çağrı Merkezimizi (0850 222 50 22) arayarak talep de bulunabilirsiniz.

Satın aldığım bilgisayarda ofis programları (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) yüklü değil?

Microsoft Office programı; Word, Excel, Powerpoint, Outlook gibi yazılımlardan oluşan bir pakettir. Normal koşullarda bilgisayarınızla birlikte ücretsiz olarak verilmez. Lisans bedelini ödedikten sonra bilgisayarınıza yükleyebileceğiniz bu yazılım paketi hakkında http://www.microsoft.com ya da 0 212 336 69 99 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.

Satış sırasında bana verilen hediye çeklerini ne zaman ve nasıl kullanabilirim?

Hediye çeki üzerinde belirtilen tarihlerde mağazamıza başvurarak hediye çekinizi kullanabilirsiniz.

Satın aldığım ürünün içinden çıkan Türkçe kullanım kılavuzu son derece yetersiz? Daha kapsamlı bir kullanım kılavuzu temin edebilir miyim?

Kullanım kılavuzları ürün için Sanayi Bakanlığı'ndan izin alan ithalatçı tarafından hazırlanmaktadır. Bu kılavuzun yeterli olmadığını düşünmeniz durumunda konu ile ilgili garanti belgesinde iletişim bilgileri bulunan ithalatçı firma ile iletişim kurmalısınız.

Miles & Smiles kampanyanızdan kazandığım Mil'lerimi kartıma nasıl aktarabilirim?

Kampanya kapsamında kazanmış olduğunuz Mil' lerinizi web sitemizden kartınıza aktarabilirsiniz. Aktarım işlemleri için tıklayınız.



Sipariş İptal
Bimeks internet sitesinden ürün sipariş ettim, fakat ürünü satın almaktan vazgeçtim. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

İnternet sitemizden veya Çağrı Merkezimizden 0850 222 50 22 numaralı hattımızdan bizi arayarak bizimle irtibata geçip verdiğiniz siparişleri iptal ettirebilirsiniz.



Ödeme
Kredi kart numaram gibi özel bilgilerimi nasıl koruyorsunuz?

İnternet üzerinden yapılan işlemlerde kart bilgileri saklı tutulmamaktadır.

Hangi kredi kartlarını kabul ediyorsunuz?

Tüm Visa ve MasterCard'lar ile anlaşmamız vardır.

Yurt dışından temin ettiğim kredi kartını kullanabilir miyim?

Yurtdışından temin edilen kredi kartları geçerli değildir.

3D veya Sanal Kart ile Sipariş Verilebilir mi?

Evet, verebilirsiniz. Sipariş özetinde bulunan 3D Ödeme butonu ile işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

3D veya Sanal Kart Ödemenin Avantajı Nedir?

Siparişiniz takip eden bir sonraki günde kargoya teslim edilmektedir. Sayfamızda ilk iş günü şeklindeki ifadeyi görebilirsiniz.

Hangi Kredi Kartlarıyla 3D Secure Sipariş Verilir?

Ödeme seçeneğinde bulunan bütün kartlarla sipariş verebilirsiniz.

BKM Express ile sipariş verilebilir mi?

Evet, verebilirsiniz. BKM Express, kart bilgilerinizi paylaşmadan, güvenle alışveriş yapmanızı sağlayarak internet alışverişlerinizi hızlı, kolay ve keyifli hale getiren ücretsiz bir hizmettir. Kart sahibiyseniz BKM Express'e kaydolabilir, Bankanızın sağladığı taksit ve ödül/puan kazanımı fırsatlarından yararlanmaya devam edebilirsiniz. Daha detaylı bilgi için BKM Express
Sıkça Sorulan Sorular sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

İşCep ParaKod ile nasıl sipariş verebilirim?

ParaKod'u kullanabilmek için mobil cihazınızda İşCep uygulamasının yüklü olması ve İş Bankasının vermiş olduğu kredi
kartına sahip olmanız gerekir. Daha detaylı bilgi için tıklayınız.

Banka (Debit) Kartları ile Ödeme Yapabilir mi?

İş Bankası ve Finans Bank kartlarını kullanarak 3D ile alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz

Kredi Kartında Biriken Para Puanlarla Ödeme Yapabilir mi?

Para puanlarla işlem yapılmamaktadır.

Havale ile ödeme yapılabilinir mi?

Sipariş sırasında seçmiş olduğunuz banka hesaplarımıza havale yapabilirsiniz. Ödemenizin en kısa sürede işleme alınabilmesi için ödeme sırasında açıklama kısmına siparişi veren kişinin ismi ve sipariş numarası not düşülmelidir. İşlemlerin hızlandırılması için ödemeye ait dekontu musterihizmetleri@bimeks.com.tr mail adresine göndermeniz gerekmektedir.

Kapıda Ödeme yapılabilir mi?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Hediye Çekiyle Ödeme Yapılabilinir mi?

Hediye çeki ile ödeme sistemimiz sadece mağazalarımızda geçerlidir.

Ödeme Kredi Kartı ve Havale İle yapabilir mi?

Sadece bir ödeme seçeneği seçebilirsiniz.

Taksitli satış yapıyor musunuz?

Sadece banka kredi kartlarına taksitlendirme yapılmaktadır. Taksit bilgilerine ürün sayfalarında ki “Ödeme Seçenekleri” sekmesinden ulaşabilirsiniz.

Havale İle Ödeme Yapılmasına Rağmen Sipariş Neden İşleme Alınmadı ve/veya İptal Edildi?

Ödemeler iş günlerinde kontrol edilmektedir. Sürecin hızlandırılması için ödemenize ait bilgileri ve/veya dekontu musterihizmetleri@bimeks.com.tr mail adresine göndermeniz gerekmektedir.

Kartımdan Çekim Yapılmasına Rağmen Siparişimin Onay beklemesinin sebebi nedir?

Kredi kart güvenliği nedeniyle havale, 3D ve sanal kart ile yapılan ödemelerin dışında ki siparişlerde bankadan onay istenmektedir. Bu sürecin hızlandırılması için işlemin yapıldığı kredi kartına ait ekstre veya fatura istenebilir.



Sevkiyat ve Teslimat
Web Siparişlerde Kargo Ücreti Alınıyor mu?

Ürünlere göre ayrıca kargo bedeli alınmaktadır.

Siparişimi Hangi Kargo Firmasından teslim alacağım?

Siparişleriniz yalnızca Yurtiçi Kargo gönderilmektedir.

Yurtdışına veya Kıbrıs’a Sipariş Gönderiliyor mu?

Yalnızca Türkiye’deki adreslere ürün gönderimi yapabiliyoruz.

Siparişler Kargo Şubesinden veya Mağazadan Teslim Alınabilir mi?

Kargo şubelerinden veya mağazalardan teslimat yapılmamaktadır. Siparişlerin işleme alınabilmesi için sevk adresinin tam ve eksiksiz olması önemlidir.

Siparişler Sevk Adresinde Bulunan Farklı Kişiler Tarafından Teslim Alınabilir mi?

Teslim alacak kişinin sevk adresinde bulunmaması durumunda birinci derece akrabalarınıza teslimat yapılmaktadır.

İnternet ile verdiğim siparişlerim ne kadar sürede temin edilir?

Siparişler onay aşamasını geçtikten sonra 1 - 12 saat içerisinde işleme alınır (Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerindeki siparişlerin sevkiyatı ise, bugünleri takip eden ilk iş günü işleme alınır.). Ürünün teslimat süresi 1 ile 3 gün arasında değişebilir.

İnternet ile verdiğim ön siparişlerim ne kadar sürede temin edebilirim?

Aksi belirtilmemişse ön siparişler 7 – 10 gün içinde teslim edilmektedir.

Kargoya verilen siparişimi ne zaman teslim alırım?

Sevk edilen ürünlerin müşterilerimize ulaşma süresi hava ve yol şartlarına göre değişmektedir. Genellikle bu süre çevre illerde 1-2 gün, Türkiye genelinde 2-3 gün şeklinde değişmektedir.

Siparişim kargoda kaybolursa ne yapmalıyım?

Tarafınıza ulaşmayan siparişleriniz için 0850 222 50 22 nolu telefondan müşteri temsilcimizle iletişim kurmalısınız. Kargo firması ile yapılacak görüşme neticesinde ürünün kaybolduğu tespit edilir ise; tarafınıza yeni ürün sevk edilecektir. Aynı ürünün stoklarımızda kalmaması durumunda, para iadesi ödeme şekline göre yapılacaktır.

Siparişim kargoda hasar görür ise ne yapmalıyım?

Teslim sırasında paketi kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etmelisiniz. Ürününüzde bir eksik veya bir sorun varsa kesinlikle teslim almayınız. Ürünün kutudan kırık ya da hasarlı çıkması durumunda kargo sorumlusundan tutanak tutmasını isteyerek; durumu 0850 222 50 22 nolu telefona bildirmenizi rica ederiz.



Bidakka
Gün içerisinde en geç saat kaça kadar verilen siparişler aynı gün teslim ediliyor?

Gün içerisinde en geç 20.30’ a kadar vereceğiniz siparişlerinizi aynı gün içerisinde teslim alabilirsiniz.

Akşam en geç saat kaça kadar teslimat yapabiliyorsunuz?

Aynı gün teslim hizmetimiz gece saat 23:00’ e kadar sürmektedir.

Benim sipariş etiğim ürünü başka bir kişi ve adrese sevk isteyebiliyor musunuz?

Evet. Teslim edilecek kişi ve teslimat adresini siz belirliyorsunuz.

Siparişimi mutlaka kredi kartı ile mi ödemem gerekiyor?

Ödemeler kredi kartı yöntemiyle yapılmaktadır. Bundan farklı olarak Bimeks hesabınızda birikmiş bipara’ larınız varsa, ödeme esnasında buradaki bakiyenizi de kullanabilirsiniz.

Teslim sırasında adreste değilsem başka birisi siparişlerimi teslim alabiliyor mu?

Yalnızca sipariş sırasında belirttiğiniz isme ya da siparişi veren kişiye teslimat yapılır.

Hafta sonu ve tatil günlerinde de teslimat yapıyor musunuz?

Evet. Hafta sonu ve tatil günlerinde vereceğiniz siparişlerinizde de aynı gün teslim hizmetimiz mevcuttur.

Siparişim ile ilgili oluşacak problemlerde kiminle irtibata geçmem gerekiyor?

0850 222 50 22 numaralı telefondan ulaşabileceğiniz müşteri ilişkileri temsilcimizden her konuda bilgi ve destek alabilirsiniz.

Saat 11.00’den önce niye teslimat yok?

Bimeks’in Bidakka teslimatları siparişin verildiği lokasyona en yakın mağazadan yönlendirilmektedir. Mağaza açılış saatimiz ve siparişin hazırlanma süreci hesaplandığında teslimat hizmetimiz 11:00’ de başlamaktadır.

Sipariş verirken gösterilen teslim süresi maksimum süre midir?

Evet. Sipariş esnasında gördüğünüz süre ürününüzün size ulaşacağı maksimum süreyi tanımlamaktadır.

Ortalama teslim süresi nedir?

Elimizdeki istatistikî verilere dayanarak belirlediğimiz rakamdır.

Belirtilen sürede teslimat olmaz ise bidakka bedelini iade alabilir miyim?

Kurye tarafından mücbir sebep belirtilmemesi durumunda bedel geri ödenir.

Hangi şartlarda gecikme olabilir?

Yol durumu (trafik ve fiziki şartlar) ya da hava durumu gecikmeye sebebiyet verebilir.

Gecikme bana haber verilecek mi?

Girilen telefon bilgileri kullanılarak, gecikme tarafınıza bildirilecektir.

Niye sadece 3D veya sanal kart kabul ediyorsunuz?

www.bimeks.com.tr ’de üyeliği bulunan eski müşterilerimiz normal kart sistemiyle siparişlerini verebilirler. İlk kez alışveriş yapacak müşterilerimizin, kart güvenliğini sağlamak amacıyla Banka tarafından müşteri teyidi bilgilerine ihtiyaç duymaktayız. Teyit süreci zaman zaman banka kaynaklı uzayabilmektedir. Bidakka uygulamamızda uzun teyit sürecinden müşterilerimizi muaf tutmak adına 3D veya Sanal kart ile sipariş kabul edilmektedir.



Bipara
Bipara nedir?

BiPara Bimeks'e özel bir para birimidir. 3 gün fiyat koruma programı ya da Bimeks’in zaman zaman düzenlediği biPara kazandıran kampanyalar, web satışları geri bildirimleri ve benzeri durumlarda, kayıtlı müşterilerimiz biPara kazanır.

3 Gün Fiyat koruması nedir?

Bu program dâhilinde; satın aldığınız ürünün fiyatı, satın almayı yaptığınız mağazada veya genel kampanyalar çerçevesinde 3 gün içinde düşerse, aradaki fark sonraki alışverişlerinizde kullanmak üzere bipara olarak hesabınıza yüklenir. Otomatik yükleme işlemi sadece kayıtlı müşterilere yapılır. Kayıtlı müşterimiz değilseniz, fiyat koruma ve bipara yüklemesi ancak faturanızla beraber şahsen üç gün içinde müracaatınız ile mümkün olur.

Nasıl kaydolurum?

Bipara avantajından web alışverişlerinde yararlanmak için, bimeks.com.tr üyelerinin bir işlem yapmasına gerek yoktur. Ancak, bipara’nızı mağazalarımızdan birinde kullanmak isterseniz; bimeks.com.tr’deki kişisel bilgilerinize cep telefonunu numara bilgilerinizi de eklemeniz gerekmektedir. Bu işlem alışveriş esnasında mağazada yapılamamaktadır. Kayıtlı olmayan müşterilerimizin ise Bimeks mağazasından yapacakları ilk alışverişte ödeme yaptıkları kasaya, E-posta adresini ve cep telefonu bilgilerini kasada kaydettirmeleri gerekmektedir. Sonraki alışverişlerinizde ödemeyi yaptığınız Bimeks personelini ikaz ederek, kayıtlı müşteri olduğunuzu ve alışverişinizi kayıtlı hesabınızla yapmak istediğinizi söylemeniz yeterlidir.

E-posta adresim ve cep telefonu bilgim niçin gerekli?

E-posta adresiniz tüm alışverişleriniz sizin adınıza birleştirebilmek ve e-posta yoluyla bipara kazancınızı size bildirebilmek için gereklidir. Cep telefonunu numara bilginiz ise, kazanmış olduğunuz bipara’yı herhangi bir mağazamızda kullanabilmeniz için şart. Mağaza alışverişinizde mevcut bipara’nızı kullanmak istediğinizde, daha önce kaydetmiş olduğunuz cep telefonunuza SMS ile bipara kullanım şifresi yollanmaktadır. Bu önlem ile sizin bipara’nızı üçüncü şahısların kullanımını engellemekteyiz.

Bipara' yı tek seferde kullanmak zorunda mıyım?

Bipara tutarınız, alışveriş tutarından fazla ise; alışveriş tutarınız kadar bipara kullanabilir ve geri kalan biparanızı başka alışverişlerde kullanmak üzere hesabınızda tutabilirsiniz. Bipara tutarınız alışveriş tutarından az ise biparanızın tamamını kullanmanız gerekmektedir.

Bipara' yı başka birisine hediye edebilir miyim?

Bipara, www.bimeks.com.tr adresinde bulunan hesabınıza yüklenir. Web de kullanmak için bu hesapla giriş yapmanız, mağazalarda kullanmak için de bimeks.com.tr 'deki kayıtlı cep telefonu numaranıza SMS ile gelecek şifreyi Bimeks kasiyerine bildirmeniz gerekir.

Bipara' mı ne zamana kadar kullanmam gerekiyor?

1 Ocak – 30 Haziran arası yapılan alışverişlerde biriken bipara tutarları aynı yılın Aralık ayının son gününe kadar kullanılabilir. 1 Temmuz- 31 Aralık dönemindeki alışverişlerden elde edilen bipara tutarları ise bir sonraki yılın Haziran ayı son gününe kadar kullanılabilir. Bu süreler içinde kullanılmayan bipara tutarları iptal edilerek geçersiz olur.

Bipara kullanma sürem doldu. Ek süre alabilir miyim?

Belirlenen süreler içinde kullanılmayan bipara tutarları, iptal edilerek geçersiz olur. Bu durumda, Müşteri iptal sebebiyle Bimeks’ten herhangi bir talepte bulunamaz.

Aldığım ürünün fiyatı düştü. Şimdi kayıt olsam bipara kazanabilir miyim?

Bipara avantajından yararlanmak için alışveriş tarihinden itibaren 3 gün içinde E-posta bilgilerinin kayıt ettirilmesi gerekmektedir.

Bipara satın alabilir miyim?

Bipara Bimeks Fiyat Koruması kapsamında tüketicilere sunduğu avantajlı bir hizmet programıdır. Bu yüzden ürün ya da hizmet şeklinde satışı söz konusu değildir. Satış sonrası olan indirimlere karşı tüketiciyi korumaktadır.

Bipara nasıl kazanabilirim?

3 gün Fiyat koruması dışında web sitemizde yapılan yorum yazma, ankete katılma ve benzeri kampanyaları takip ediniz. Bipara kazandıran birçok fırsat çıkacaktır.

Aldığım ürünün fiyatı düştü. bipara yerine para iadesi alabilir miyim?

3 gün Fiyat koruması kapsamındaki düşüşlerden oluşan fark sadece “bipara” olarak ödenir. Hiçbir şekilde müşteriye para, kredi kartı vb. araçlarla ödeme yapılmaz. Müşteri kazandığı ‘’bipara’’yı Bimeks mağazaları veya www.bimeks.com.tr adresinde dilediği ürünü satın almak için kullanabilir.

...... kadar bipara hak etmişim. Bu kadar bipara ile ne alabilirim?

Bir bipara, 1 TL’ye eşit değerde kabul edilir. Hesabınızdaki biparalarınızı Bimeks alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.

Aldığım ürünün fiyatı düştü ama bana bipara için bilgi gelmedi. bipara hakkımı kullanabilir miyim?

Alışveriş sırasında veya alışverişten sonraki 3 gün içinde E-posta bilgilerinin kaydedilmiş olması koşuluyla Bimeks tarafından bildirim yapılsın veya yapılmasın müşterinin müracaatı üzerine hak edilmiş fiyat koruması varsa müşteriye eşdeğer miktarda bipara verilir.

Hangi durumlarda bipara kazanamam

Özel sözleşme yapılarak veya satış tarihindeki fiyatlar dışında bir fiyatla düzenlenmiş faturalı satışlara fiyat koruması otomatik olarak verilmez, bu doğrultuda otomatik bipara yüklemesi yapılmaz. Müşterinin üç gün içinde müracaatı halinde yetkili Bimeks personeli fiyat farkı hakkı olduğunu tespit ederse bipara yüklemesi yapılır. • Fiyat koruma hesapları müşterinin ödeme şekli ile düşen fiyatın ödeme şekli eşitlenerek yapılır. Mukayese edilen fiyatlar müşterinin alışveriş ettiği mağazanın değişen fiyatları olup farklı mağaza fiyatı mukayeseye esas alınmaz. Açılış, doğum günü veya başka herhangi bir sebeple başka Bimeks mağazaları veya Bimeks internet mağazası üzerinden yapılan özel kampanyalarda olabilecek fiyat düşüşleri fiyat koruması hesaplarına katılmaz. • 24 saatten kısa süren şok veya kısıtlı adetli kampanyalar, teşhir, kusurlu, kullanılmış ürünlerin satış fiyatları fiyat koruması hesaplarına katılmaz. • Internet fiyatları ile mağaza fiyatları mukayese edilemez. Mağazalar veya internet fiyatları arasındaki farklar fiyat koruması kapsamında hesap edilmez. • İndirim yapılan, hediye çeki kullanılan faturalardan bipara kazanılmaz; üründeki indirim tutarı 3 TL den az ise bipara yüklenmez.

Aldığım ürünün fiyatı düştü. Kayıt yaptırmama rağmen bana bipara bilgisi verilmedi?

Fiyat farkı hesabı alışveriş tarihinden 4 gün geçtikten sonra hesaplanır ve müşteriye bildirilir. 15 gün sonra kullanıma açılır. Size bilgi e-postası gelmese de eğer fiyat farkı hakkınız oluştuysa kayıtlı hesabınıza yüklenir. www.bimeks.com.tr ’den üyelik hesabınıza girip kazandığınız bipara tutarlarını görebilirsiniz.

Bipara kazandığım ürünü iade edersem ne olacak?

Fiyat farkı yoluyla bipara kazanmaya esas olan ürünün Bimeks’e iadesi halinde, söz konusu ürünün satın alınması sebebiyle yüklenmiş olan bipara tutarı iptal edilir, bipara kullanılmışsa kullanılan kadarı müşteriye fatura edilir, bedeli mahsup edilir. Bipara kullanılan alışveriş ürünlerinin Bimeks’e iadesi halinde ise, kullanılmış olan bipara müşteri hesabına iade edilir.

Bipara kullanarak aldığım ürününün fiyatı düşerse tekrar fiyat koruması hakkım varmı?

Hayır, maalesef yok.

Kısmen para kısmen bipara kullanarak aldığım ürünü iade edersem paramı nasıl alırım?

Ödeme şeklinize göre iade yapılır. Parayla ödediğiniz kısım için süresiz Hediye çeki, bipara ile ödediğiniz tutar için bipara iadesi yapılır.

bimeks müşteri hizmetleri telefon,bimeks müşteri hizmetleri çalışma saatleri,bimeks müşteri hizmetleri tel,bimeks müşteri hizmetleri telefonu,bimeks müşteri hizmetleri telefon numarası,bimeks şikayet,bimeks pazarlama,bimeks yorum

Yorum Gönder

 
Top