0

Erikli Su Sipariş Hattı Çağrı Merkezi İletişim Telefon Numarası

4440222

1. Siparişiniz için
2. Yeni abone olmak için
3. Öneri, şikayet ve talepleriniz için Tuşlayın

Kurum ile ilgili soru, sorun, istek talep ve şikayetlerinizi iletmek için BURAYA tıklayınız.


Genel Müdürlük

Saray Mah. Dr. Adnan Büyükdeniz Cad. No:2 Akkom Ofis Park, 3.Blok Kat:10 Ümraniye/İstanbul
(T) (216) 636 69 00 (F) (216) 636 69 10

Bursa Merkez Ofis

Erikli Plaza Orhaneli Yolu 2.km Nilüfer/ Bursa
(T) (224) 280 60 00 (F) (224) 280 60 10
Kolay ulaşım krokisi

Üretim Tesisimiz

Yeni Mah. Uludağ Cad. No:216 Kestel/Bursa
(T) (224) 280 55 00 (F) (224) 280 55 10
Kolay ulaşım krokisi

Bölge Ofislerimiz

İstanbul Sefaköy
Tevfikbey Mah. Tahsin Tekoğlu Cad. No: 18 Sefaköy/ KüçükÇekmece/İSTANBUL
(T) +90 0 212 426 26 72 (F) +90 212 426 26 78

İstanbul Samandıra
Eyüp Sultan Mh. Müminler Cd. No: 78 Sancaktepe - İstanbul
(T) +90 216 367 44 44

Bursa
Odunluk Mah. Operatör Sok. No.12 Nilüfer Bursa
(T) +90 224. 453 12 63 (F) +90 224. 453 12 57

Ankara
Bahçekapı Mahallesi Atatürk Orman Çiftliği (AOÇ) Serpmeleri
(Eski Tekel İçki Fabrikası) No:4 Etimesgut Ankara
(T) +90 312. 211 20 00 (F) +90 312 211 21 00

Adana
Turhan Cemal Beriker Bulvarı Küçük Dikili Kavşağı N0:527 Seyhan Adana
(T) +90 322. 441 04 04 (F) +90 322. 441 04 02

Antalya
Altınova Sinan Mah. Serik Cad. No:101 Antalya
(T) +90 242. 340 29 29 (F) +90 242. 340 61 00

İzmir
1580 Sok. No: 25/C Doğanlar-Bornova İzmir
(T) +90 232. 479 66 99 (F) +90 232. 479 27 57

İzmit
42 Evler Körfez Mah. Rızapaşa Sak. Hikmet Eren Sitesi D Blok No:33 İzmit
(T) +90 262. 335 53 00 (F) +90 262. 335 30 50

 
Erikli Müşteri Hizmetleri, kapasitesi ve yetenekleri hızla gelişen profesyonel kadrosuyla, gıda ve içecek sektöründe benzeri olmayan bir çağrı merkezi alt yapısıyla hizmet veriyor.

2002 yılında kurulan Erikli Müşteri Hizmetleri, şu anda 55 kişilik operasyon ve 10 kişilik yönetim ekibiyle faaliyetlerine devam ediyor ve yılda 2 milyon çağrı yanıtlama kapasitesi ile çalışıyor. Çağrı merkezi haftanın 6 günü 08.00 - 20.00, Pazar günleri ise 10.00 - 18.00 saatleri arasında hizmet veriyor. Çalışma saatleri dışında gelebilecek talepler ise, sesli yanıtlama sistemi aracılığıyla kayıt altına alınıyor ve takip ediliyor.

Müşterilerden gelen öneri ve şikayetleri değerlendirip, ilgili departmanlara veri akışı sağlayarak ürün ve hizmet kalitesini sürekli iyileştirebilmek, tüketicileri doğal kaynak suyunun faydaları hakkında bilgilendirmek, müşteriler ve dağıtım kanalları arasında bir köprü görevi üstlenerek Erikli sisteminde sinerji yaratmak, ekip ruhunu korumak ve çalışanların geliştirilebilecek yönlerine odaklanan eğitimler planlamak Müşteri Hizmetleri kadrosunun bir takım olarak ortaya koyduğu hedeflerden bazıları olarak karşımıza çıkıyor.

Genç ve dinamik bir ekipten oluşan Müşteri Hizmetleri kadrosu, şirketin diğer bölümlerinde de değerlendirilebilecek bir katma değer yaratıyor. Ürün, hizmet özellikleri ve müşteri memnuniyeti konusunda eğitimli müşteri temsilcileri, performansları yönünde değerlendirilip, kariyer yollarına şirket içindeki çeşitli alanlarda uzmanlaşarak devam edebiliyor.

Erikli, Uludağ' ın tüm tatları içinde...
Sağlığınız için vazgeçilmez olan ve Erikli' ye benzersiz lezzet katan mineraller, Uludağ'ın binlerce yıl önce oluşmuş jeolojik katmanlarında suyunuza ekleniyor.

Erikli, kalite garantisi
Uludağ'ın 2300 metre yükseklikte bulunan kaynağından alınarak, tam otomatik makinelerde el değmeden şişelenen Erikli, ailenize kalite garantisini sunuyor. Dolumun her aşamasında özenle yapılan analizlerle hijyenik açıdan tam güvenli olarak tüketicilerine sunuluyor.

Erikli, en güçlü dağıtım ağı
Erikli, ana bayi ve bayilerinin satış ve dağıtım mekanizmalarını etkin ve verimli kılmak amacıyla Türkiye'nin yedi farklı noktasında kurduğu dağıtım merkezleri ile ticari müşterilerine hizmet vermektedir. Erikli ürünleri, yüzlerce bayi ve hizmet noktasıyla, onbinlerce perakende noktasına sistemli ve güçlü bir dağıtım yapısı içinde teslim edilmektir.

Erikli, kaliteli ve hızlı servis hizmeti
Erikli, yaygın servis ağı, 400'e yakın hizmet noktası ve eğitimli servis elemanlarıyla müşterilerine kaliteli ve hızlı servis hizmeti sunuyor. Ürünler, 19 litre damacana satışı yapan hizmet noktalarında, özel şişe koruma sistemleriyle depolanarak, kapalı kasa araçlarla müşterilerine ulaştırılıyor.

Erikli, Türkiye'nin en beğenilen su şirketi
Aylık ekonomi dergisi Capital' in gerçekleştirdiği araştırma sonuçlarına göre Erikli, 2001 yılından bu yana 9 yıldır üst üste ulusal su sektörünün en beğenilen şirketi seçiliyor.

Erikli, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Şampiyonu
Erikli, Kalder tarafından organize edilen,Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi' ölçüm sonuçlarına göre sadece su sektöründe değil, tüm sektörler dikkate alındığında müşteri memnuniyeti şampiyonluğunu son üç yıldır elinde bulunduruyor.

Erikli Müşteri Hizmetleri; 444 0 222
Erikli kapasitesi ve yetenekleri hızla gelişen profesyonel kadrosuyla, gıda ve içecek sektöründe benzeri olmayan bir çağrı merkezi alt yapısıyla hizmet veriyor. Müşteri Hizmetlerinin ana hedefi, kaynağı ne olursa olsun, Erikli ürünleriyle ilgili her türlü görüş ve değerlendirmeyi %100 nispetinde kayıt altına almak ve müşteri memnuniyetini sağlamak olarak belirleniyor. Çağrı merkezi haftanın 6 günü 08.00 - 20.00, Pazar günleri ise 10.00 - 18.00 saatleri arasında hizmet veriyor. Çalışma saatleri dışında gelebilecek talepler ise, sesli yanıtlama sistemi aracılığıyla kayıt altına alınıyor ve takip ediliyor.

Erikli, ulusal su sektörünün lider markası
Erikli, su sektöründe sahip olduğu 45 yıllık deneyimini, koşulsuz müşteri memnuniyeti felsefesiyle pekiştirerek tüketicileriyle paylaşıyor. Belki de bu yüzden hergün 3 milyon kişi Erikli ambalajlı ürünler tüketiyor.

Yorum Gönder

 
Top