0
Aktif İleti ve Kurye Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi İletişim Telefon Numarası


0 850 3330327
Gönderi numaranızı giriniz.
Gönderi sorgulama ve iletişim formu için BURAYA tıklayınız.
Kurum ile ilgili soru, sorun, istek talep ve şikayetlerinizi iletmek için BURAYA tıklayınız.


Genel Müdürlük İletişim Bilgileri

Büyükdere Caddesi No:241 Kat:3 / 34398

Maslak – İstanbul

Telefon : 0850 333 0 327
E-posta : aktif@aktif.com
Fax. : (0212) 355 35 55

Aktif İleti ve Kurye Sık Sorulan Sorular
Cep telefonuma tarafınızdan gönderilmiş SMS mesajı geldi; Ne yapmalıyım?
3 nedenle size SMS gönderiyoruz;
Adresinize geldik ancak size ulaşamadık,
Adresiniz eksik-hatalı veya size ulaşamıyoruz,
Gönderiniz bir yakınınıza ya da size teslim edilmiştir.
Gönderi sorgulama bölümünde referans numaranızı girerek gönderiniz hakkında bilgi alabilir ve gönderinizi size ulaştırmamız için mevcut adresinize isteyebilirsiniz.
Bankadan gönderi bekliyorum ancak halen elime ulaşmadı, acildir, ne yapmalıyım?
Anasayfada bulunan gönderi arama formunu kullanarak gönderinizin son durumunu öğrenebilirsiniz. Gönderi numaranızı bilmiyorsanız iletişim formunu doldururabilirsiniz. Gönderinizin teslimatı en kısa sürede gerçekleştirilecektir.
Gönderimin farklı bir adrese getirilmesini istiyorum, ne yapmalıyım?
Bankanızın Çağrı Merkezi ile irtibata geçerek adresinizi değiştirmeniz halinde güncellenen adresinize gönderiniz en kısa sürede ulaştırılacaktır.
İletimi ofisinizden almam mümkün mü?
Kurum müşterilerimiz,güvenlik sebebiyle gönderilerin mutlaka adreste teslimatını zorunlu tutmaktadır.
Yurtdışına dağıtım hizmetiniz var mı?
Aktif İleti olarak sadece Türkiye ve Kıbrıs sınırları içersinde dağıtım hizmeti vermekteyiz.
Dağıtım ağınız hakkında bilgi almak istiyorum, bütün Türkiye’ye dağıtım yapıyor musunuz?
Aktif İleti, Türkiye ve Kıbrıs genelinde dağıtım hizmeti vermektedir.aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş ankara,aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş izmir,aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş tel,aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş iletişim,aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş bursa,
aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş konya,aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş telefon,aktif ileti ve kurye hizmetleri telefon numarası,aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş telefon,aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş tel,aktif ileti ve kurye hizmetleri a.ş iletişim,

Yorum Gönder

 
Top